Skip to content

2009 er kommet …

30. januar 2009

Det er næsten to måneder siden, jeg sidst har gjort mig bemærket her på bloggen. Men der er jo så meget der skal passes, især i december, så der har ikke rigtig været tid til det.

Men sidste gang, var det jo om den nyligt annoncerede D3x fra Nikon. Storebror til både D3 og D700, med sine 24,5 mpixel sensor. Jeg vil her linke til et par tests, som på flere områder overrasker.

Først vil jeg henvise til Thom Hogan’s test af Nikon D3x. Thom er Nikon mand, og det overrasker, at han ikke helhjertet kan anbefale D3x. Prisen er een af faktorerne men læs selv test her.

På den hjemlige front, har Per Buchmann fra Goecker, lavet en minitest eller Fieldtest af kameraet. Den kan du læse her

Jeg vil i den nærmeste fremtid, ca en gang om ugen, skrive om og anbefale et website, som jeg selv besøger, og som jeg er rigtig glad for. Der er jo ufattelig mange sider om foto, nogle gode andre mindre gode, men døm selv.

Indtil da, tak fordi du læste med

No comments yet

Skriv et svar

