Skip to content

Mine Favoritter – Scott Kelby – Photoshop Insider

9. marts 2009

 

Så er vi nået til afsnit 2, i min lille serie om mine favorit fotowebsites. Denne gang, er det Scott Kelby jeg tager fat i. Scott er næsten synonym med Photoshop. Manden har skrevet adskellige bøger omkring emnet Photoshop. Seneste har han lagt sidste hånd på bogen ”CS4 – down and dirty tricks” som skulle komme i handlen til april.

Udover Photoshop bøgerne, har han også udgivet bestsellerne ”The Digital Photography Book” vol 1 og 2, som har ligget nummer 1 på hitlisterne over solgte fotobøger .. overhovedet !!!

Flere vil også nikke genkendende til Scott, som værende een af de tre faste Photoshop Guys, som hver uge på photoshopusertv.com, har en videopodcast sammen med Matt Kloskowski og Dave Cross. Her leger de sig igennem ca en halv times Photoshop turorials, eller fortæller om nyt fra foto branchen. Alt ialt et ganske underholdende program. Specielt nød jeg deres Holiday Gonzo gear guide fra december 2008, hvor de gav ide’er til julegaver, godt nok noget dyrt grej, men alligevel, meget sjovt at se. Og så var der da lidt grej at savle over…

Scottkelby.com, skriver han daglig om dit og dat, og hver onsdag har han en gæsteblogger, som har frit spil om hva han eller hun vil skrive om. Disse er til tider ret interessante.

Alt ialt er Scott’s blog een jeg daglig besøger, og vil anbefale andre at gøre det samme

No comments yet

Skriv et svar

