Skip to content

Check disse to danske Blog’s ud

17. april 2009

Jeg ville lige nævne et par danske Blog’s jeg igennem et stykke tid har fulgt lidt med i.

Den første er Nicolai Brix’ Fotograftips. Nicolai er freelance fotograf, men fast mand for Ekstrabladet på Fyn. Han skriver dagligt om sine opgaver. Han supplerer gerne med en video, som illustrerer forløbet. Nicolai giver også tips om hvordan man selv kan lave lidt af det udstyr man kan komme ud for at bruge, ifm fotografering, eksempelvis en Snoot til en flash.

Check Fotograftips ud her

En anden side, som jeg indrømmer først har fundet idag, er Michell Bak’s hjememside / blog. Han skriver om lidt at hvert, og kalder sig selv en gadget freak og teknik nørd. Bloggen er meget flot, og hans gennemgang af Nikon D700 og SB-900 Flash er rigtig gode. Jeg glæder mig til at se mere fra ham

Check Michell Bak ud her

Rigtig god weekend til alle.

No comments yet

Skriv et svar

