Skip to content

B&H Photo & Video

24. november 2009
tags:

I New York, ligger en forretning der hedder B&H Photo Video. Det er en kæmpe butik, som efter sigende skulle rumme så at sige, alt inden for elektronikbranchen. Jeg er tilbøjelig til at være enig, især efter jeg har kigget deres over 470 sider store 2010 Vinter katalog igennem, som blev presset ind af postkassen idag.

Der er simpelthen alt, hva men kan tænke sig. Og mange ting, jeg ikke anede eksisterede. Jeg er ganske sikker på, at man kan få mindst een hel dag til at gå , med blot at gå rundt i butikken og kigge🙂 Denne video, er en lille appetitvækker på hva man kan vente sig, ved et besøg. Husk dog, at den er lukket om lørdagen, da den er ejet og drevet af Jøder🙂

2 kommentarer leave one →
  1. Jens Kristensen permalink
    26. januar 2010 20:52

    Hej Jesper
    Jeg har været der – og har også fået kataloget.
    Det er en lækker butik – med suverænt lave priser.
    Og så er den troværdig – man risikerer ikke kopivarer.
    Man kan også handle over internettet – men så er der jo lige tolden…😦
    Men næste gang, jeg kommer til NY, skal jeg derind igen.
    Jeg havde desværre lige købt nyt kamera i DK, da jeg var der.
    Hilsen
    Jens

Skriv et svar

