Skip to content

Velkommen 2010

4. januar 2010

Velkommen til 2010. Efter et 2009 , og særdeles december, som stod i den globale opvarmnings tegn, er det jo temmeligt pudsigt, at vi i disse dage oplever en kulde, som jo bare bliver ved og ved. Personligt, og nej, jeg kører ikke i bil til arbejde, synes jeg det dejligt med noget ordenligt frostvejr. Bliver det ved, får vi dejlig bæredygtig is på søerne, samt flotte frost motiver overalt . Det må jo trods alt godt være koldt her om vinteren, ikk ?

Det bliver spændende at se, hvad 2010 bringer af fotografiske nytænkninger. Kommer Nikon med en neddroslet D3x, eller ser vi allerede iår en D4 ? Det sidste tvivler jeg på. Men jeg er sikker på, at Nikon har noget spændende i støbeskeen.

I efteråret 2009 tog jeg de første meget spæde skridt indenfor Microstock verdenen. Jeg ved ikke rigtig hvad jeg havde ventet, men selvom fiasko jo et et temmelig stort ord at tage i munden, så lugter det lidt derhen ad ….Jeg har billeder på 7 microstock sites, og salget kan vel nærmest tælles på en til halvanden hånd. Ikke ligefrem noget at prale med, men jeg vil dog indrømme, at jeg ikke har gjort så meget ved det ( læs intet) i november og december. Mit mål er dog, at komme igang igen iår, og satse lidt mere målrettet i den retning.

På onsdag starter de nye afsnit af Layers TV, og torsdag er der premiere på de nye DTOWN TV podcast’s , nu med alt indenfor d-SLR. Begge glæder jeg mig til at se.

Det var alt for nu, husk nu at få skudt nogle gode vinterbilleder, ikk🙂

No comments yet

Skriv et svar

