Skip to content

Nyttige guides fra B&H Photo Video

15. maj 2010

Jeg besøger tit, B&H Photo Video i New York. Dvs jeg besøger dem tit, på nettet !! Desværre har jeg fortsat mit første rigtige besøg hos dem til gode.

Men i min kiggen rundt på deres fyldige hjemmeside, er jeg faldet over deres guider/købe guider. Det er større eller mindre PDF samlinger, hvor du får gode råd omkring hvad du skal bruge for at sætte det rigtige lys. Eller hvordan du laver den gode videolyd, eller hvordan du laver din egen podcast.

Tag et kig her, om ikke andet så for nysgerrighedens skyld. Og det er jo helt gratis, og kræver hverken flybillet eller visum …

No comments yet

Skriv et svar

