Skip to content

Photofocus & Going Pro 2010 – to gode blogs

18. maj 2010

Jeg er en trofast læser, af Scott Bourne’s blog, Photofocus.com Det er en blog, som opdateres flere gange dagligt, ikke kun af  Scott Bourne selv, men også fra andre bidragsydere, bla. Andrew Darlow. På Photofocus.com får du tips, tricks, og nyheder, samt engang imellem anmeldelser, af foto relateret udstyr.

Oveni selve bloggen har du også mulighed for at abonnere på nogle rigtig gode audio podcast’s, hvilket jeg stærkt vil anbefale , at du gør. Der er indtil videre 39 podcasts, og de varer mellem 40 og 70 minutter. Det er som nævnt, en blog jeg besøger dagligt, og jeg vil anbefale dig, at gøre det samme . Du finder Photofocus.com lige her. Det hele er naturligvis på engelsk.

Goingpro2010.com, er et project, som Scott Bourne har lavet sammen med Skip Cohen. Projektet går i al sin enkelthed ud på, at hjælpe os amatørfotografer til måske  en dag , at kunne tjene på fotograferingen. Der fokuseres meget på det at netværke, men også hvordan man kan bruge de sociale medier (Twitter og Facebook f.eks) i sin markedsføring. Mange spørgsmål bliver besvaret her synes jeg. Også Goingpro2010.com har audio podcasts som er rigtig gode.Du finder Goingpro2010.com lige her

Jeg kan på det kraftigste anbefale disse to blogs.

Tak fordi du kiggede forbi🙂

No comments yet

Skriv et svar

