Skip to content

Statistikker

1. juni 2010

Jeg ved ikke hvor mange besøgende de forskellige danske foto blogs har,  og jeg ligger helt sikkert i den lave ende, hvad angår besøgende.

Men det er alligevel rart, at kunne se og vise denne graf her🙂

Uanset antallet af besøgende, så går det da den rigtige vej🙂 Siden jeg den 23. november 2009 , omlagde min blog til WordPress, er besøgstallet steget støt. Jeg håber det holder i fremtiden.

Endnu engang; tak fordi du kiggede forbi

No comments yet

Skriv et svar

