Skip to content

2 års Jubilæum …

23. juni 2010

Idag er det præcis 2 år siden, jeg startede min blog. Den 23. juni 2008 skrev jeg det første indlæg, som vist ikke handlede om stort andet end, at jeg ville starte en blog.

Siden da er det blevet til 167 indlæg, hvor en god dag har lidt over 60 besøgende. Jeg ved ikke hvor mange besøgende andre blogs har, men jeg er godt tilfreds med det antal besøgende, set i lyset af det indhold jeg har.

Jeg håber du som læser har nydt de første to år, og jeg håber da meget, at du har lyst til, at fortsætte med at kigge ind engang imellem.

Tak fordi du kiggede med🙂

2 kommentarer leave one →
  1. 23. juni 2010 18:57

    Stort tillykke med blogjubilæet .🙂 Jeg glæder mig til flere indlæg de næste mange år.🙂

Skriv et svar

