Skip to content

World wide Photowalk 24. juli 2010

25. juli 2010

Puha, det er omkring en måned siden, jeg sidst har postet noget her på bloggen. Men nu er jeg klar igen til at skrive lidt.

Igår lørdag den 24. juli , var det tid til 3. udgave af Scott Kelby’s World Wide Photowalk. Jeg havde tilmeldt mig en walk i København, omkring centrum og kanalerne. Det var en rigtig hyggelig tur, med omkring 30-35 deltagere. Der var overraskende mange nationaliteter samlet, så vi var hva man måske kan kalde en broget flok.

Jeg har samlet lidt billeder i nedenstående slideshow, som gerne skulle gengive lidt af stemningen. Om det er dem jeg uploader til den store konkurrence, ved jeg ikke helt endnu. Vil du se billederne i større størelse, så tag et kig i mit Flickr Galleri

This slideshow requires JavaScript.


2 kommentarer leave one →
  1. 12. april 2011 22:15

    Fede billeder

  2. 13. april 2011 09:10

    Mange tak🙂

Skriv et svar

